KUNTOSALI SULJETTU 1.4.-14.4.2021

Hyvät Sporttikujan asiakkaat!

Aluehallintovirasto on tehnyt päätöksen, jonka mukaan kaikki kuntosalit alueellamme pitää sulkea kokonaan 1.4.-14.4.2021 väliseksi ajaksi. Tämä tarkoittaa sitä, että 1.4.-14-4.2021 välisenä aikana salillemme ei valitettavasti pääse ollenkaan harjoittelemaan.  Mikäli olet tehnyt varauksen ajanvarausjärjestelmästä, niin kaikki ajat peruuntuvat 1.4.2021 alkaen. Pahoittelemme tilannetta, mutta meidän on pakko toimia viranomaisten määräysten mukaisesti.

Halutessasi tulemme hyvittämään suljettuna olevan ajan kortillesi sen jälkeen, kun tiedämme miten pitkä sulku todellisuudessa on. Joten palaamme hyvitysasioihin myöhemmin, kun tiedämme sulun lopullisen keston. Toivottavasti tämä menisi nopeasti ohi, ja pääsisitte mahdollisimman pian takaisin treenin pariin! Sitä toivomme kaikki!

Informoimme lisää tulevista muutoksista heti nettisivuillemme, kun tiedämme jatkosta.

Haluamme myös kiittää kaikkia asiakkaitamme. Olette omaksuneet hienosti viimeaikaiset uudet järjestelyt salillamme, ja omalta osaltanne olette tehneet harjoittelun mahdollisimman turvalliseksi. Kiitos tästä jokaiselle! Olette meille tärkeitä ja toivottavasti pysytte kaikki terveinä.

Kaikesta huolimatta haluamme toivottaa teille hyvää pääsiäistä. Palaamme pääsiäisen jälkeen sähköpostin ääreen 6.4. tiistaina, eli jos jokin askarruttaa mieltä, niin laita sähköpostia info@sporttikuja.fi. Toivottavasti nähdään taas pian!

Ystävällisin terveisin, Sporttikujan henkilökunta